top of page
  • תמונת הסופר/תAct Shenkar

מה את מתכנתת לסמסטר הבא? Shecodes;Shenkar מוכר כקורס אקדמי


סטודנטית? הכירי את ;she codes


סניפי הסטודנטיות של ;she codes נועדו לסייע לך במהלך התואר ולהכין אותך לתעסוקה בתחום. את מוזמנת להגיע ולעבוד על מטלות ופרויקטים אישיים, להתכונן למבחנים וללמוד שפות תכנות חדשות. זקוקה לעזרה? נוכל להכיר לך סטודנטיות אחרות מהקהילה שלנו ואת חברות הצוות שלנו, וביחד תוכלו להתקדם במשימות.


אבל רגע, אני לא סטודנטית בתחום הטכנולוגיה...

אנחנו מזמינות אותך בחום להגיע למפגשים, להכיר את תחום הטכנולוגיה ועולם התכנות, להתנסות בקידוד, להשתתף בהרצאות שמעבירות נשים בתעשייה, לקבל השראה ולהתפתח אישית ומקצועית. מידע על אירועים ניתן למצוא בדף של הארגון בפייסבוק. כמו כן, יש ב she codes; סניפי נערות וסניפי בוגרות שגם אליהם ניתן להירשם ללמוד.


השתתפות במסלול ;shecodes מוכר כקורס אקדמי בעל 2 נקודות זכות.

במרכז התכנית שני מסלולי תכנות בנושאי Web ו-Pyton.


תוכן השיעורים מורכב רובו מחומרים באנגלית. המצגות לפיהן מתנהל כל שיעור כתובות בעברית ובאנגלית, אך חלק מהתרגילים כתובים באנגלית וההרצאות המקוונות הן באנגלית. שפות התכנות עצמן מבוססות אנגלית.

ניתן להתחיל ללמוד בקורס רק במפגש פתיחת המסלולים, המתרחש שלוש פעמים בשנה. מפגש פתיחת המסלולים כולל היכרות עם ערכי ;shecodes, צוות הסניף, המשתתפות והחומר הלימודי.

התכנית פתוחה לכלל הסטודנטיות בשנקר וכוללת 13 מפגשים בסניף shecodes;Shenkar.



פלאייר הרשמה סמסטר ב' 2022
.pdf
Download PDF • 819KB

הסניף בשנקר הוקם ע"י Dots מועדון היזמות בשנת 2016 בליווי ד"ר מאירה לוי, יועצת הנשיאה להוגנות מגדרית, ותמיכה כלכלית מהמל"ג.

הסניף פתוח לכולן: סטודנטיות, בוגרות וסגל והקהל הרחב

חשוב לדעת:

המפגשים בסניפי הסטודנטיות מתקיימים אחת לשבוע. נוסף להרצאות וימי תכנות מרוכזים כמו האקתונים המתקיימים ברחבי הארץ, בסניפי הסטודנטיות אנו מקיימות פעילויות מיוחדות כמו אירועי פתיחת שנה, הכנה לירידי תעסוקה ועוד.



52 צפיות0 תגובות
bottom of page