top of page

עד סוף התואר תגיעו אל החלל SpaceTech Summit #SpaceShenkar

עודכן: 9 במאי 2022

"ספייס שנקר" שמחים להזמינכם.ן לכנס SpaceTech Summit שיעסוק במהפכת החלל הפרטית-אזרחית ובעתידה של ישראל כפורצת דרך בטכנולוגיות החלל.

באירוע תתקיים גם תחרות נושאת פרסים ליזמיות וליזמים המבטיחים בתחום.

האירוע, "SpaceTech Summit", יתקיים ב-12 במאי (09:00-17:00) באקספו גני התערוכה בתל אביב.

 

החיים בכדור הארץ, ותפגיש על במה אחת את מיטב חברות הטכנולוגיה והמרצים בתחום שידברו על מה שקורה היום – ומה שצפוי בעתידה של ישראל כפורצת דרך בטכנולוגיות החלל. מוקד הוועידה יהיה טכנולוגיות הדור הבא ומהפכת החלל הפרטית-אזרחית (SpaceX ,Blue Origin ,Virgin Galactic ואחרות). האירוע יעסוק במקומה של ישראל בתעשיה 5.0 והטכנולוגיות והיזמים שיהפכו את ישראל מאומת הסטארטאפ לספייס ניישן.

גם "ספייס שנקר" לוקחת חלק פעיל בכנס ע"י הצגה של מקבץ עבודות בוגרים ומרצים בתחום החלל בשנקר "SpaceTech Summit", ועידת ספייסטק חדשה, תעסוק בתעשיית האירוספייס האזרחית בחלל והשפעותיה על והקמת ביתן שימשוך שותפים מתעשיית החלל אל שנקר. את האירוע ינחה דני קושמרו, ובין הדוברות והדוברים באירוע ניתן יהיה לשמוע את אורית פרקש, שרת המדע והחלל; ד"ר אליעד פרץ, מנהל תוכניות פיתוח בנאס"א; רן לבנה, מנכ"ל קרן רמון; עינת ברקוביץ', מייסדת שותפה בקרן TYPE5; ענבל קרייס, יו"ר משימת רקיע; אהרון אהרון, לשעבר מנכ"ל אפל ישראל ורשות החדשנות; ד"ר תומר סיימון, מדען ראשי במיקרוסופט; ירון שגיא, אודי דנהירש וליאור הרמן, שותפים בקרן TYPE5. אנו מזמינים אתכם להגיע וללמוד על פיתוח, יצירה והזדמנויות. קוד הנחה לסטודנטים.יות משנקר - SNKR250 לינק לפרטים נוספים על הכנס ולרכישת כרטיסים: https://tinyurl.com/spacetechShenkar



54 צפיות0 תגובות
bottom of page